Monthly Archives: mayo 2016

Informació sobre el menjador.

Dina Gala 01Us informem que al llarg d’aquesta vesprada i de demà dia 01 de juny enviarem a totes les famílies que utilitzen el servei de menjador liquidació corresponent al mes de juny.

El rebut del mes de juny serà passat al vostre compte bancari el proper divendres dia 10 de juny.

Pot donar-se el cas de que el vostre rebut siga amb un resultat negatiu, allò vol dir que heu utilitzat el menjador menys dies dels previstos al mes de maig.
Aquesta quantitat, si és que no utilitzes el menjador en juny, vos serà retornada per transferència bancària entre el 27 i 30 de juny si és superior a 30 euros.
Si la quantitat és inferior a 30 euros, i no utilitzes el menjador en juny, vos la retornarem en metàl·lic eixos mateixos dies de 09:00 a 10:00 hores.

Passat el 30 de juny no farem cap devolució.

Us recordem que es pot utilitzar tal i com s’ha fet fins aquest moment el servei de menjador durant el mes de juny.
Enguany, els becats, ho continuen sent en juny i si no eres becat, pots quedar-te a dinar avisant a les 09:00 del matí deixant nota a la bústia del menjador.

Per a les persones que utilitzen el menjador de forma ocasional en juny, el rebut del menjador, els serà carregat al seu compte bancari el dia 22 de juny.

Si vols consultar el menú del menjador de mes de juny pots fer-lo picant ACÍ

Properament es publicarà informació de les beques de menjador pel proper curs.

Ja vos informarem!.

OLOCAU, una experiència d’AMISTAT i DIVERSIÓ

Ja hem finalitzat l’aventura, i hem disfrutat amb els nostres amics i amigues…
Si alguna cosa hem après és que l’AMISTAT no és una cosa gran sinó un milió de coses xicotetes …
TOD@S 6PRIMARIAEl primer dia les maletes portaven les nostres il·lusions i les hem portat plenes d’anècdotes i moments divertits …

Els següents dies  hem viscut aventures i els nostres amics i amigues han sigut els nostres millors acompanyants …

Enguany s’acomiadem d’alguns amics i  amigues  i recordarem totes les vivències viscudes amb ells …

«Els millors moments són els que no se planegen» …  Bona Sort !!!

SEGON   DIA  EN  OLOCAU …
A l’eixida del Sol aquest matí, un gall que hi estava proper de l’alberg ens ha despertat…
El sol ens ha acompanyat tota la jornada. El dia ha segut magnífic!!!

El matí ha començat per a uns fent exercici a les bicicletes:

Mentre uns anaven amb les bicicletes per la pista, altres feiem la nostra pintura íbera,
(recordeu que a prop d’ací hi està el Puntal dels Llops, un antic poblat íber)
Ja les vuereu demà:

Abans de dinar hem fent tir amb l’arc, i no és tan fàcil com pensaven:

Però l’emoció de veritat ha vingut escalant el mur i després baixant-lo fent un llarg «ràpel» amb les cordes.
Les persones responsables, abans de deixar-nos pujar, ens han explicat les mesures de seguretat que calia respectar i nosaltres, que hem prestat molta atenció, ho hem fet perfectament, sense cap problema…

La vesprada ha segut un poc més tranquil·la, però tots ens hem esforçat en aconseguir la bandera de l’altre equip en la gran explanada que hi ha a l’alberg.

Després de l’esforç res millor que una bona dutxa reparadora i ens hem preparat per al sopar…, però abans hi havia que recollir el mòbil, parlar amb la família i contar tot el que hui hem viscut!!!!

Hores d’ara ja hi som a la «discoteca» celebrant una gran festa d’acomiadament, perquè anem a guadir de la darrera nit a l’alberg d’Olocau.

Per a demà ens han informat des de la direcció de l’alberg que hi ha una gran sorpresa!!!

Ja vos contarem… ara disculpeu-me, però jo també vaig a ballar un poc…

Bona nit família!

Primer dia a Olocau

La pluja ens ha visitat!!!, tot un clàssic.

Però no ha segut problema per fer les activitats programades…

Una vegada que ja hem esmorzat un grup de xics i xiques s’han posat el banyador i …
a navegar!:

Finalitzat el passeig amb les barques ha començada l’aventura a la tirolina, amb les carreres d’orientació i el pont Hood.

Vols vereure’ns en acció:

Aplegava el moment de tornar a agafar forces amb el dinar… per continuar per la vesprada fent més activitats, mentre que un grup anava a les piragües, altres participaven al «Gran Joc».

Després del berenar hem fet un taller de dibuix, ens hem fet el nostre propi autoretrat:

Finalitzada la vesprada hem tingut temps per passejar amb els nostres amics i amigues, cridar a casa i sopar…

Hores d’ara tot és silenci… totes les persones descansen perquè demà l’acció continua…

Ja vos contarem!!!

Sisé ja ha aplegat a Olocau.

OlocauBon dia a totes i tots,

Segons ens informen des de la corresponsalia de l’alberg d’Olocau els grups de sisé han aplegat sense cap problema.

Al llarg d’aquest tres dies us anirem informant de tot allò que vaja passant.

Olocau2

Musicarts, Sopar Solidari i Primavera Educativa.

Comença un cap de setmana molt intens…

Per començar la vesprada podem gaudir de Musicarts VIII, un concert amb diferents cors de la localitat al Castell d’Alaquàs, els quals actuen junt la Banda Juvenil de la Unió Musical d’Alaquàs a les 19:00 hores.

musicarts8Seguidament pots passar-te pel pati del Sanchis i participar del Sopar Solidari, a més de col·laborar amb diferents ONGs podràs gaudir del Cor del Sanchis, d’una representació teatral de la classe de segon de primària PPEC, d’una solista de gòspel i de tres discjòqueis…
Garantia d’èxit segur!

IMG_9611ok2I durant tot el cap de setmana pots acostar-te a l’antic llit del riu Túria de València i recórrer vuit quilòmetres d’espai educatiu amb la Primavera Educativa.

primaver-educativaUn cap de setmana molt complet!!!

Dinar de Gala per Infantil.

Ahir vam celebrar el dinar de Gala per Educació Primària i com no podia ser d’altra forma hui ha tocat el dinar per Educació Infantil!

Les persones que s’han guanyat el dret a seure’s a la gran taula han segut aquests xiquets i xiquetes:

IMG_9799-01Els dotze han gaudit d’una preciosa taula blava i amb vaixella de vius colors.

IMG_9801-02Moltes felicitats sou els campions del menjador del Sanchis!!!

Mireu les seues cares d’alegria i de satisfacció:

IMG_9804-03Sols us demanem continueu menjant així de bé tots els dies.
El futur és vostre!!!

Segon Dinar de Gala al menjador

postreAl menjador hui tot ha segut festa, perquè hi hem celebrat el segon Dinar de Gala!!!

Durant el mes d’abril hem continuat realitzant activitats encaminades a reduir el nivell sonor que hi ha al menjador i hem treballat hàbits positius a mantenir a la taula.

Les monitores, després d’un seguiment, han determinat les persones que han aconseguit una major implicació en aquests hàbits.
Seguidament coneixeràs les persones que han gaudit d’aquest dinar tan especial:
IMG_9777-01Volem felicitar-vos públicament i us demanem continueu menjant també com fins ara ho feu.

El postre ha agradat tant als grans com als més menuts!!!

Ja hi està preparant-se el tercer dinar… comptem amb tu.

Menjador Escolar en juny.

appetite-1239265_960_720Estimades famílies:

Us informem que al mes de juny no hi ha classe per la vesprada i el servei del menjador escolar funcionarà fins les 15:30 hores, podent les famílies arreplegar els usuaris del menjador de 15:00 a 15:30 hores.

L’alumnat que té concedida una beca per part de Conselleria continua amb ella durant el mes de juny.

Si el seu fill o filla no es va a quedar al menjador tal i com ho ha fet fins el mes de maig és necessari deixe nota a la bústia del menjador o ens envie correu electrònic  indicant-nos si es va quedar o no al menjador i/o amb quina periodicitat ho farà abans del dia 20 de maig amb la finalitat de poder organitzar el servei i  no cobrar-li de forma incorrecta el proper dia 10 de juny.

Si no envia cap correu considerem que continua quedant-se tal i com ho ha fet fins el mes de maig i pagarà la quantitat corrrsponent als menús encomanats per al mes vinent el proper dia 10 de juny.

Si calguera tornar-los cap quantitat pels menús no consumits al llarg del mes de maig, i no ha fet ús del menjador en juny, s’ho tornarem per transferència bancària si l’import és superior a 30 euros entre els dies 27 i 30 de juny. Si la quantitat fora inferior a 30 euros s’ho tornarem en metàl·lic eixos mateixos dies de 09:00 a 10:00 hores en el col·legi.

Si es queda a dinar algun alumne de forma ocasional li cobrarem els menús consumits el dia 22 de juny al seu compte bancari.

Quedem a la seua disposició per aclarir qualsevol dubte que li puga ocasionar aquest escrit.