Monthly Archives: abril 2022

A partir de dimarts 26 d’abril ja no és obligatòria la mascareta al Sanchis.

Esperem que estos dies de vacances vos hagen segut de molt de profit!

Segons carta remesa des de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional de la Conselleria d’Educació ja no és obligatori l’ús de les mascaretes als centres educatius encara que si alguna persona, tant de l’alumnat, professorat o del personal no docent vol continuar usant-la pot fer-lo.

Des del Centre es tindrà especial atenció i respecte amb les persones que vulguen continuar usant les mascaretes en situacions de no obligatorietat, fomentant el respecte a la diversitat.

Pots llegir les cartes del Secretari Autonòmic ací:

Carta en valencià.
Carta en castellà.

Ens veiem demà encarant la recta final d’aquest curs escolar!!!

 

 

 

 

Necessites ajuda per demanar plaça el proper curs al Sanchis?

Us recordeu que el proper dia 26 d’abril s’inicia el termini per demanar plaça al nostre centre.
El termini finalitza el proper dia 04 de maig.
No et quedes fora!!!

Recorda que tot el procediment es fa de forma telemàtica. Si no tens mitjans per connectar-te pots passar per la secretaria de la nostra escola i t’ajudarem amb el procediment, però no oblides demanar cita prèvia per poder atendre’t amb tota la tranquil·litat que es necessita amb aquest procediment.

Pots reservar cita des del següent enllaç:

https://calendly.com/maestrosanchis/ajuda-admissio

També podràs accedir a la pàgina de reserva de cita escanejant aquest codi QR des del teu mòbil:

Al Sanchis eduquem amb el cor!!!

Gregorio es homenajeado por la Comunidad Educativa del Sanchis…

 

¡¡¡ GRACIAS  GREGORIO !!!


Por los más de 40 años siendo el director de nuestro Cole y porque estamos muy agradecidos por tu buen trabajo por y para el SANCHIS.
¡Un SANCHIS GRANDE  nos dejas!

La COMUNIDAD  EDUCATIVA del SANCHIS  junto a familiares y amigos hemos querido agradecerte toda esa dedicación que has tenido SIEMPRE con tu ALUMNADO, con tus FAMILIAS, con la GENTE del SANCHIS… Hemos querido rendirte un homenaje desde el cariño y desearte que te vaya muy bien en esta nueva etapa que comienzas…


NUESTRO ALUMNADO DEL SANCHIS de promociones de todos los cursos han querido acompañarte… 
TOD@S quisieron dedicarte unas palabras porque todos y cada uno tenía una vivencia, una anécdota o un momento para recordar de tus clases, contigo en el Cole, junt@s en el SANCHIS…

La Comunidad Educativa del SANCHIS la formamos TOD@S y contigo hemos conseguido un gran  SANCHIS  que junto a nuestras FAMILIAS y PROFESORADO, en estos años, hemos logrado un MEJOR SANCHIS cada curso…

A la entrada de nuestra escuela quedará en nuestro patio un OLIVO como recuerdo y dejando una impronta con este árbol, que como dice el lema del Cole: «Las Raíces que nos unen» serán las de este olivo las que te unan a ti, GREGORIO, siempre al SANCHIS.

Gregorio plantó y regó nuestra olivera, nuestro nuevo árbol, tan representativo en la localidad de Alaquàs, símbolo de la PAZ junto a la paloma; de la longevidad por su LARGA VIDA; de la FUERZA, por su resistencia a la sequía y a las duras condiciones y por ser el símbolo de la VICTORIA, ya que desde las primeras olimpiadas, en lugar de medallas se otorgaba a los vencedores, como distinción, una corona hecha en hojas de olivo.


SOMOS LA FAMILIA DEL SANCHIS !!!

Este OLIVO nos va dar fuerza para seguir trabajando por el SANCHIS, para que los próximos años sea nuestro ALUMNADO el que coseche victorias, y aliente las raíces de nuestro OMBÚ y de este OLIVO en el futuro.